'Hazır Beton ve Çimento Fiyatları - 2010' haberi için yazılan yorumlar

cihan [ 26 Ağustos 2011, 13:36 ]
beyler bi adres veya numara koysaydınız ulasmak için ..
Bünyamin [ 12 Temmuz 2011, 14:42 ]
güncel hazır beton fiyatları ne kadar
Sani [ 17 Haziran 2011, 04:10 ]
llknlddgeyd [ 01 Nisan 2011, 15:04 ]
1 metreküp beton kaç liraya mal olur

TL/M3 anlasılacagı gibi metrekup basına TL cinsinden verilen birim fiyattır.
hasan [ 29 Mayıs 2011, 16:37 ]
benım tam 10 uzunluğu veyükseklin 2,5 kalınlık 20 st ne kadar beton gider suylermısın ltf
abdurrezak [ 15 Mayıs 2011, 13:30 ]
21x12 alana 12 mm kalınlığına ne kadar beton gider
hakan duman [ 11 Mayıs 2011, 21:09 ]
120 metre kare bir ev için kaç metreküp beton gider ve şu andaki fiyatla ne kadar tutar
omega mermer madencilik [ 17 Nisan 2011, 15:11 ]
“ KAYA – BETON ÇATLATMA MERKEZİ ”
2003 yılında kurulmuş olup Madencilik, Müşavirlik işleri yapmaktadır. 2007 yılından beri ÇATLATICI Bölge Bayiliğini almış, uygulamalı ve satışa dayalı faaliyetlerini sürdürmektedir. Muhtelif yerlerde Mermer sahası etüt çalışmalarımız devam etmektedir.

FİRMAMIZ 2010 YILI İTİBARİYLE KRAKİNG ADIYLA PİYASAYA SÜRDÜĞÜ KIŞLIK-YAZLIK KENDİ ÜRÜNÜNÜ SİZ MÜŞTERİLERİMİZİN HİZMETİNE SUNMAKTAN GURUR DUYAR. SİZLER İÇİN ALTERNATİF ÇÖZÜMLER ÜRETMEYE DEVAM EDİYORUZ. KRAKİNG RAKİPSİZ FİYATIYLA ŞİMDİ DAHA CAZİP !

Taş ocaklarında, Mermer ocaklarında, Hafriyat çalışmalarında,kontrollü beton yıkım işlerinde alternatif uygulamalarla düşük maliyetli projeler üretmektedir. Yüksek maliyetli ve riskli maliyetlerdeki alternatif çözüm ortağınızı arayın ! Zaman ve malzeme tasarrufunun maliyetlerinizi nasıl düşürdüğünü göreceksiniz !

GÜVENLİ BİR ŞEKİLDE HER MEVSİMDE TAŞ-KAYA-BETON KIRMAK İSTİYORSANIZ, KRAKİNG İSTEDİĞİNİZ PARÇA BOYUTUNDA ÇATLATMA İŞİNİ GERÇEKLEŞTİRİR...HEM DE 3 SAATTE YAVAŞ YAVAŞ... HAFRİYATÇILAR, GRANİTÇİLER, MERMERCİLER!.. NUMUNE ALIMINDA, DEKAPAJ İŞLEMİNDE KRAKİNG KULLANIN; TAŞINIZI, ZAMANINIZI, PARANIZI HEBA ETMEYİN..

ÇALIŞMALARINIZDA İDARİ-TOPOĞRAFİK ENGELLERİ AŞIN, AYNI İŞ İÇİN NEDEN DAHA FAZLA ÖDEYESİNİZ ?

*BLOK ÜRETİM MALİYETLERİNİZİ DÜŞÜRMEK İSTİYORSANIZ
*MERMER NUMUNESİ ALACAĞIM DİYORSANIZ
*MERMER DEKAPAJI YAPACAĞIM DİYORSANIZ
*PATLAYICI RUHSATI ÇIKARTMAK ZOR VE MASRAFLI DİYORSANIZ
*PATLAYICI KULLANMAK MÜMKÜN DEĞİL DİYORSANIZ
*MARTÖPİKÖR İLE UĞRAŞIP ZAMAN KAYBEDİYORSANIZ                                                                                
*EKSKAVATÖR   KIRICISIYLA ÇALIŞIP MAKİNANIZIN KANSER OLMASINI İSTEMİYORSANIZ                                                               
*SİT ALANLARINDA FAALİYET GÖSTERMEK İSTİYORSANIZ
*HER TÜRLÜ BETONU KONTROLLÜ KIRMAK İSTİYORSANIZ
SON TEKNOLOJİK GELİŞMEYİ HİZMETİNİZE SUNUYORUZ. ÇATLATMAK BİZİM İŞİMİZ!
…..TAŞ ÇATLATMA MERKEZİ…..
       ŞİMDİ TANITIM FİYATIYLA DENEYİN, FARKI GÖRÜN !

www.kraking.com.tr                      www.kirakit.net


OMEGA MERMER MADENCİLİK LTD.ŞTİ.
deniz [ 07 Nisan 2011, 11:00 ]
1350 metre kare bina yaptıracagım temelden bitene kadar ban anekadar hazır beton gider mete kup gider kaca mal olur yardımcı olur sanız sevinirim c 25 olacak
llknlddgeyd [ 01 Nisan 2011, 15:04 ]
1 metreküp beton kaç liraya mal olur
nazım dönmez [ 17 Şubat 2011, 10:39 ]
11.5*11.5 bir alana 10 santim kalınlıgında hazır beton c25 atacam nekadar hazır beton almam lazım

CEVAP (K.A.): Beton hesabı için Hacim hesaplanır,
11.5x11.5x0.1 = 13.225 metreküp......13.5 metreküp almanız yeterli
ayse [ 05 Şubat 2011, 22:45 ]
Merhabalar,
Geçen hafta bayilerinizden birinden yüklü miktarda beton aldık ve ücretinide ödedik. Ancak daha fatura kesmediler. Bize fatura keserkn kdv tutarını ödememiz gerktiğini belirttiler. Sizden bu beton kdv tutarı eklenmiş bir şekilde çıkmıyor mu ? Bilgilendirirseniz seviniriz iyi çalışmalar..
arzu [ 04 Şubat 2011, 18:19 ]
150m2 liık daıremızın catısına 10cm lık beton attırmk ıstıyrm ne kadara mal olur fıyat verebılrmısnz
Taylan Yaman [ 02 Şubat 2011, 09:35 ]
Merhabalar.
14 mt uzunluğunda, 5 mt derinliğinde ve 40 cm kalınlığında beton duvar yaptırmak istiyorum. Pompalama dahil hazır beton fiyatını rica ediyorum.
İyi Çalışmalar
mesut [ 28 Ocak 2011, 17:02 ]
25 metrekare yere 10 cm kalınlıgında beton atırmak istiyorum bu bana kaça maal olur acaba bilgi verirseniz menmun olurum

CEVAP: 2.5 metreküp beton ihtiyacınız var, beton sınıfı C25 ise 200-250TL beton masrafınız olur (+) beton dökümü işçilik ücreti
ali [ 22 Ocak 2011, 09:48 ]
tamamda girişleri yokmu hemen 8.5 m3 dedın baya yardımcı oldun
erbat [ 21 Aralık 2010, 00:15 ]
selim bey 85 metreye 10 santim atarsaniz 8.5 m3 beton gider atacaginiz kalinligi 85 e carpin m3 cikar
Erkan [ 04 Kasım 2010, 20:39 ]
Naci bey 35 m2 arsa mi olur? o evin oturma alanidir dediginiz. Ve 18000'liranin icinde hangi islerin taahhudu vardir, sure ve is zorluklari nelerdir? Bunlari da incelemek gerekir. Tavsiyem bir insaat muhendisine danismaniz ve sordugu sorulara cevap vererek size verecegi yaklasik hesabi almanizdir.
Selim bey 85m2 evinizin ustu acik mi? Hicbir ayrinti belirtmemissiniz, 85m2'lik bir alani kapatacak beton miktari doseme kalinligini kac cm yapacaginiza bagli olarak degismekle birlikte standart 12 cm'lik bir doseme icin 85x0.12 islemiyle bulunur. Doseme kalinligi 15 olacaksa bu 85x0.15 olur. bu sekilde hesaplayabilirsiniz.
Daha onceki mesajlarda buradaki fiyatlarin gercekle uzaktan yakindan alakasi olmadigini soyleyen biri vardi ve buraya degisken olan fiyatlari koymanin mantiksiz oldugunu soyleyen baska biri vardi. Ikinize de katilmiyorum. Oncelikle buradaki fiyatlarin gercege yakin oldugunu biliyorum. Ikincisi tabi ki fiyatlar nakliye masraflari ve siparis miktarinin buyuklugune gore degisiklik gosterir, santrale gittiginizde size oncelikle bir fiyat veriyorlar mi? Yoksa "yok kardesim fiyat falan veremeyiz zaten bunlar hep degisir" mi diyorlar? Soylediginiz sacma. Elbette burdaki fiyatlar fikir verme amacli konulan fiyatlardir ve buraya bakan biri bunun boyle oldugunu tahmin edecek potansiyeli barindirir diye dusunuyorum bu islerle biraz ilgisi varsa... Herkese kolay gelsin...
TACİ [ 03 Kasım 2010, 22:58 ]
ÇOK BUNALIMDAYIM YARDIMCI OLURSANIZ MEMNUN OLACAĞIM.BEN KABA SIVASIZ TUĞLA ÜZERİNE POLİÜRATAN KÖPÜKLÜ İZALASYON YAPTIRDIM MEMNUNUM FAKAT DERDİM ŞU BU İZALASYONUN ÜZERİNE SIVA TUTARMI ŞÜPHELENİYORUM KİMSE TUTMAZ DİYOR NE YAPMALIYIM LÜTFEN YARDIM
selim [ 01 Kasım 2010, 18:21 ]
85 metrekare evimin üzerine kaç metreküp beton gider
naci [ 19 Ekim 2010, 23:59 ]
35 mkarelik bir arsam vardı bu arsanın iki katlı kaba inş.ben 18000 liraya verdim yapıması için şimdi fiyatları araştırdım sanırım birazpahalı vermişim.bu inş. yapan kişiye maaliyeti nedir tahmini bir rakam verirseniz sevinirim.4 tane kolon olacağını söylüyor ve bu bina yığma bina olacakmış temelin ortasıda eski taş evden kalan kayalarla doldu kenarladan 30 cm lik kanallar kazarak hazır beton doldurdu.
muzaffer endam [ 14 Ekim 2010, 10:38 ]
çok pahalı oldugu için inşaatı yapamıyorum kaldı   not marmariste yaşıyorum
akar inşaat yozgat -yerkoyy 0354-516-44-41 [ 12 Ekim 2010, 19:32 ]
baştaş Beyaz Çimento (50kg) - 12 TL/Torba (Kdv Dahil) - akar inşşat kalitenin tek adresi
Sinan ÇAPRAZ [ 22 Eylül 2010, 13:05 ]
sayın yetkili yukarıda yazılan fiyatlar (özellikle nuh betonunki ) piyasa fiyatlarıyla çok farklılık göstermektedir.beton firmaları her proje için farklı fiyatlar verirler.mesela 80000 m3 beton ihtiyacı olan bir projede iyi bir pazarlıkla c35 beton 73 tl + kdv ye kapatılabilir.genel olarak pazarlıksız c35 fiyatı pompalama dahil 80 lira c30 fiyatı ise 73-75 lira civarıdır.kolay gelsin...
hazır beton [ 19 Eylül 2010, 16:54 ]
Güncel fiyat olarak, ihtiyaca göre cevap verilebilir. <a href="http://www.betonist.com/>Hazır Beton</a> da bir çok çeşit mevcut artı buna nakliye uzaklıklarıda ilave edilirse, sabit bir fiyat listesi yayımlamak oldukça mantıksız. http://www.betonist.com
doqan aydıner [ 18 Ağustos 2010, 21:46 ]
çimento sektöründe çalışan biri olarak yukarıda yazan fiyatların piyasa fiyatlarıyla yakından uzaktan alakası yok

Cevap Metnidir: Güncel fiyatları yazarsanız burada yayınlanmış olur Doğan Bey. İlginiz için teşekkür ederiz.